NuffnangKU

Followers

Sunday, July 19, 2009

byk beRCAKAP?stop it!


LoVeNiza Muah:)


haaaa...
ni 1 kes yg perlu dibincangkan dgn lebih serius...
tentang org yg banyakkkkkkkkkkkk cakappppp..
adoi aku lemas gler dgn org yg terlebehhhhhhh bercakap nie.
skit2 udah la kan...
wey tolong..
kalu anda rase anda byk berckp
sila hindari aku k...
otak aku xleh nak poses dgn mulot org yg
xngenti2 cakap...
aku pon suke bercakap jgk
tp aku jenis yg sedar diri....
aku tau jgk nak benti dan bg laluan pd
ketapi nak lalu ke...kure2 lintas ke,
tp kalu jenis yg xngenti2,pe kes?
mgkin die rase cite die tersgt2 best
mgalahkan cite harry potter atau perlawanan MU mgalahkan Mas kot?
pd insan2 yg kuat berckp,
sila peka dgn keadaan skeliling k..
kalu muke pendgr2 da cm norlia ghani
sila berhenti la berckp
atau tukar topik len yg lebeh menarik ok.....
ohhhhhhhhhhh tidakkkkkkkkkkkkkkk
aku xnak berdpn lg dgn insan2 spt ini!
salu nye insan2 spt ini
akan bercerita sal dri dia,bf die,bos die bla..bla...
dia akan cerita xabis2.....
overrrrrrrrrrrrrrrrrr........
dan aku akan rase nak jerit sambil berkata
woiiiii!sgt best cerita ang!tp kalu ang xcerita lg besttt wooooo!!!!
tp aku takotttt nak ckp;(
ingat la
org yg banyak bercakap,byk lah dosa nyer....
dri aku dgr org yg kuat bercakap ni,
bek aku dgr ceramah agama kt perakfm
setiap kol 6.30ptg..
dah tentu dpt ilmu...
kalu ustaz tu ckp xngenti2 dri pg-ptg pon aku sggp dgr!
aku tgok Dina cm ade ciri2 org mulot berek je..
aduhhhhhhhh...
maksu akan cube cegah pnyakit itu dri Dina ok.....!!
zassssssssssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name