NuffnangKU

Followers

Monday, August 27, 2012

Azza Elite:)

LoVeNiza Muah:)

As Salam:)

Rase nye da berkurun kot Azza Elite kawen kan...Dah pregnant da pon...
Hahha tapi baru skg aku nk citeeee...mmg dasar lembap la aku nie...

Tapi i admire sgt la dgn pelamin azza ni(sponsorrrrr ok)....nmpk cm fairy tale sgt..
Nasib ler aku da kawen,kalo x konpom aku amik pelamin cm gini..

Ok mesti ada yg cakap,amboiii rajin nye pergi azza kawen..sedare ker??ke ko ni gila artis?
Oh tidak sama sekali ya!mase ni azza kawen kat Mydin..Mydin plak mmg tmpt punch card aku hari2..
Pastu anak buah aku ni boleh tahan jgk kepochi die..Haa sume pic ni die la yg snap..
Pastu sng je org Mydin nak pic2 ni kan..kalau nak,bayar la bep...



Cantik betul la pelamin ni...
Cinderella sgt...


Meja makan pun cantik..
Nape la aku kawen dulu xde sape nk sponsor..


Azza& Husband


Beauty 


Ai tetibe sesat yang tudung hitam tu...
Ok fine:)

Tahniah Azza & Husband...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name