NuffnangKU

Followers

Monday, September 24, 2012

Kasihan Azza Elite

LoVeNiza Muah:)

                                                                            As Salam...

                                            Yes semangat rajin nak update blog sudah mari:)
                                            Nak jadi cm dulu balik ler....tiap hari smpi 2 entry koo...kelazz...
                                            Ok nak cite pasal Azza la...Hai Azza:)
                                            Aku baru dapat tau ye yg azza miscarriage..kesian azza...
                                            Semoga u tabah yer...


Ni pic masa dia dtg shopping kedai aku..
Azza sgt friendly la...dia bahasa kan diri dia "kite"
Aku pulak yg dok "i" "u" dengan dia...
Hahaha..
Aku xnk la panggil dia kakak nanti die kecik ati pulak kan..
Ahahah


Ok mase ni dia tengah try shawl leopard tu..
Shawl ni mmg kalau kat Malaysia mmg xde yer
Sbb aku import dari luar..
Tu yg dia berkenan tu...Aku pun bagi murah je kat dia..
Then dia grab 2helai...
Material shawl tu masyallah sgt lembut tau:)
Eh nak men puji2 pulak barang sendiri kan...

Masa sembang2 ngan dia,die cite dia pregnant 2 weeks..
Aku pun happy la kan..aku pun cite la kisah sedih aku ni..
Yang aku kawen 2tahun but until now tak de rezki lagi...
(mcm la dia kesah pasal aku kan?)
So nampk sgt dia happy kan..
Dia cakap dia berniat kalau dia pregnant dia nak pakai tudung..
Tu yg dia beli shawl kat aku tu...

So aku pun happy la for her kan..
Jadi bila aku dengar cite dia gugur tu,aku sedih lah kan..
Harap niat dia nak pakai tudung tu tak terbantut la kan..

Jom kita sama sama doa supaya niat dia tu dipermudahkan Allah:)



Ok ni pulak Farawahidah..
yang ni lagi la over peramah..
Sampai aku pun tak larat nak melayan dah..
Dia siap melayan customer aku lagi..
Oh bagusssss kan:)

Thanks yer farah sbb sudi singgah ke kedai i yg mcm sekangkang kera ni..

 

Ok yang ni mase mula2 jumpa,jenuh la aku pikir ape nama kump ni haaa...
Seharian aku termenung ok..
Nak ku tanya kat dorg,mcm bese la takut dorg kecik hati kan...
Arghhh lantak la..aku pon google ler bep...
Hehehe baru la ku tau name nye Kump. Cuit.
Raja lawak ke berapa haaa sorry la aku nak ingat kan...

Dorg ni sikit2,Murahsaje...murahsaje....
Saje je dorg nak mempermainkan name kedai ku kan..
Pastu bile orang lalu,dorg tak habes2 cakap,
jangan lupa ye shopping kat murahsaje...
Hehehe malas aku nak melayan..

Ok la jumpa lagi..
Wassalam:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name