NuffnangKU

Followers

Tuesday, November 12, 2013

Scan 3D

LoVeNiza Muah:)

As salam.
Perkara pertama bila kita tau kita hamil mesti kita tak sabar nak scan baby kan.
Sama la macam aku.Aku scan 3d ni masa kandungan 6 bulan.
Aku scan di Klinik Ranjoth Singh,Fair Park Ipoh.
Selagi tak scan 3D,selagi tu aku rasa cm tak puas tau...Hahaha...
So bila dah scan,malam tu tidoooo pun muka ada cenyummmmmmmmm.


Masa scan tu,kebetulan baby nampak clear sangat.Bagus sangat anak ummi nie.
Memang anak yang baik sangat.Langsung tak bagi masalah pada ummi tau.Muah skit.
Masa dapat tengok muka baby,rasa mcm ya allah hebat nya kuasa mu.Tak tau nak cakap ikut muka sapa.
Tapi yg penting,baby sihat sempurna cukup sifat pun dah bersyukur sangat:)

Masa scan 3D ni baru lah aku tau jantina anak aku.Bila doc ckp,its a boy.
Aku macam really doc???plz scan again.I cant believe.Haha poyo sgt..
Sebab sebelum ni ramai yang cakap aku ni mesti dapat baby gurl.Gara-gara terpengaruh,
habis semua barang aku beli pink.Padan la muke ku...Baby cot pun beli pink.Jenuh la anak aku tido atas katil pink.Kakakak..Baju-baju pink yang lain aku dah sedekah kat orang lain.Skg ni baju dia penuh biru.

So last cek up aritu di swasta,doc sahkan 95% my baby is a boy:)Actually aku tak kisah baby gurl ke boy ke janji anak aku sihat sempurna kan.Disebabkan dia boy and aku pun tak tau nak letak nama apa lagi so aku panggil2 baby ni Muhammad.Ayah pun panggil Muhammad.Ntah2 kuar nanti lekat terus nama panggilan Muhammad.Heheh.Dulu tiap-tiap bulan nama anak aku bertukar.Kejap nak letak nama ni,pastu tukar lagi.
Final name dia nanti tunggu la bila dia kua nanti.Hehe.Ingat nak letak nama simple je.Nak letak sepatah je,pastu aritu google nama ada hadis cakap kalau letak nama anak Muhammad,tidak akan masuk neraka anak itu.Itu yg aku pon letak nama Muhammad tu.Hehe.Dah alang2 nama panjang,aku tambah lah lagi 3-4 patah nama anak aku tu nanti.Haha puas hati.Yg uncle aku suh letak nama Alexander Zulkarnain.Aduhhh xberkenan aku nama tuh.Semacam je.

Ok kos scan 3d kat sini dalam rm70 camtu.Dapat 2 keping gambar je.Cd xdpt.Pastu masa scan tu,doc akan explain detail la pasal perkembangan anak kita.Alhamdullilah semua nya ok,perkembangan baby pun sihat.Syukur alhamdullilah.Tak sabar ummi nak jumpa Muhammad:)

Wassalam:)

1 comment:

  1. nama muhammad saje ke? mcm farid kamil nie..hehe..apa yg penting sihat..yeay kawan dgn adam..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name