NuffnangKU

Followers

Monday, February 14, 2011

Bola..Bola..Bolaaaa

LoVeNiza Muah:)
Apakah suami anda kaki bola?
Kalau ya,sama lah nasib kiteee....


Aku rase semua laki kaki bola kan...
Kalau bukan kaki bola,pondan ler kot?
ahahaha...
Ok meh aku nak story bahana dpt laki kaki bola..
hahahah..balik kang minx ampun kat laki aku
kan x masuk syurga kate nye...
Skg ni bahaye dah..laki aku pandai dah..
Kalo xdgr ckp skit mule ler kua ayat,NAK MASUK NERAKA ker??
Ok berbalik kepada bola tadi...
Kalo bab tv kan,jgn ckp ler...
Semedang pasang bola jeeee...
Aku kalo layan skit2,ok ler kan..
Ni kalo dah HARI-HARI pasang bola,
aku rase ATOK ko pon boleh muntah!!
Tambah kalo hari ahad ke sabtu ke,
kan byk cite best..
tak merasa la aku wa ckp lu..
MMg habes die pasang bola...
Kalo remote tv tu dpt kat die,
mmg hancur le mase dpn nak tgok cite len...
Kadg2 tu kene melutut tau nak minx tukar channel len...
Padahal ntah hape2 ler punye game die tgok..
Timor Leste LWN Nigeria la,Perlis LWN Tengganu ler,
Tapi asaikan BOLA,die sggup tgok...
ARGHHH tensen.,STRESS..
ni balik kang ni mesti die psg bola ni..
Padahal ulangan,dah tgok smlm,
tpi nak jgk tgok lagi..
aiii xpahamm lerr...
dasyyattttttt....
Aku bercadang ingat nak beli tv lagi 1..
tapi pikir punye pikir kat cameron ni mane ade line..
kalo beli tv lagi 1 nak kene pasang astro plakk...:(
Terlepas tau nak tgok cite Puaka Tebing Biru aritu..
sad..sad... u know..
Sabar je:(
Nanti melawan, masuk neraka...
Hahaha
AMPUNNNNN....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name