NuffnangKU

Followers

Thursday, April 28, 2011

Ini saya:)

LoVeNiza Muah:)

Assalammualaikum....
Syukur sgt sbb hari ni masih bernafas.....

Pertama sekali nak ucap maaf sgt2
kalau ade sesape yg terasa dgn aku.....









*muke minx mahap


Kalau ade yg tersempak ngan aku,
pastu aku wat xreti je kan,
percayalah bahawa aku xnmpk korg...
sbb aku mmg RABUN!!
aku dlm poses nak wat contact lense ni....
Mahap ye.....


Yg kedua pulak...
Kalo ko nmpk aku on9 FB,
pastu korg nak chat2 ngan aku kn,
sorry sgt aku lgsg xsedar...
sbb slalunye aku on9 ikut hanpone.....
Tu yg xpasan tu...
Pastu ble bukak ikut PC,rupe nye ramai yg chat....
Harap di maafkan nye..
Aku xsengaje:(

Maafkan saya penunggu gua....
Jom chill2!! cili mulut tu....ecehhhhh

WAssalammmmmm

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name