NuffnangKU

Followers

Thursday, April 14, 2011

Masih belajor:)

LoVeNiza Muah:)



Assalammualaikum

Teng..teng..teng....
Hanya update ikut phone je..sbb xsampai kat rumah lagi..
Mule2 jenuh la aku belek2 iPhone ni cmno lo nk hupdate blog
ikot phone ni...den xtau ni...percubaan Demi percubaan idol berjaye..
Ngope nye kene edit HTML dulu daaa....apa daaaaaaaa.....
Koje sng pon xleh wat ke??ahaks

ok smbung cite...
Memandangkan aku skrg sudah berimej baru yakni berhijab,
ecehhhhhhh....so aku kene ler beli baju baru..pham2 la baju2
aku dulu...sume nye hazabbbbbbbedah..ketat...lengan pendek..
Aku xbese pakai inner lg...masih nk blaja2..

Tudung shawl tu pon aku xreti lg...tgh2 nk blaja..
Jd korg kalo nmpk aku pkai shawl ngupe org Dari planet
zoo ke ape ke,sile ler jgn Kate ape2...xperlu kata apa2..senyum
al maklum ler aku tgh blajo2 kn..klako ler sket kn..dgn pakai pon
besor gedabak kn...haha

Jadi aku ingat nk p kl je la borong tudung..sng cket..
Mcm2 kaler ade..kalo beli kt luar sume mahal2 kn..
P jln kenanga la usha2 kt sane...

Ok ler..aku sabo je la...
Kalo ade typing eror harap dimaafkn la ye
sbb phone aku ni mmg suke tukar2 ayat org..
Aku nk taip borong,die tukar ke boring....
Nsb kesabaran aku hari ni ditahap yg agak tggi..
Jadi sebelum phone aku melalut kuar perkataan yg
tidak lah senonoh,elok rase nye teman benti takat ini..

Wassalam
jika umur pjg,jumpa lagi:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name