NuffnangKU

Followers

Wednesday, October 19, 2011

Berjalan-jalan di Danok

LoVeNiza Muah:)


As Salam

Haritu aku and myfamily pergi ke Danok..

Sesaje nak jejalan...nothing spesel la about Danok ni..

Yela sempadan je kan..Mayb Bangkok lg best:)

Yg pertama sekali aku carik bile masuk sini of cose nasi pulut mangga

Dan ternyata kat sini xsodappp mak aihhh...pulut die rase berbijik2...

Bek aku mkan kt siam Ipoh parade tu je lg sdap...xyah susah2 dtg sini kn..

Tapi mase masuk sini,berapa punye kerek la itu imigresennnn...

Mentang2 daku hina lg dina;(




Mase ni singgah makan:)

Danok masih lagi menggunakan ringgit malaysia




Ok baju kat sini sume standard harga Malaysia..

Xde yg murah pun....sume baju stok2 pe******

Nak cari yg sopan mak aihhh susah yong...

Itulah Thailand.....




Tapi aku jumpe kasut ni..cute sgt kan...

yg ni mmg sgt2 murah...RM13 je:)

So i rembat 1....




Yg tukang jual nye mmg sedap mata memandang

sedap lg bahu memikul nyeee...




My mummy.....

Oh yaaa mls nak fikir pasal gemuk...

mmg gemuk dah badan..aku redha...



Teng..teng...teng....

Ada gajah kat sini...

Mase nk tgkap gambo ni,mmg takot2 brani je..

takot kene sondol ngan gajah tu...ahahah


So kami balik ke Kedah mlm tu jugak sbb esok nya,

my bro ade konvo...jadi takot terlambat kan....

Rase cm xpuas la...ade rezki,nak dtg Bangkok and Hatyai pula.....

Insyallah.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name