NuffnangKU

Followers

Monday, June 18, 2012

Nuffnang?

LoVeNiza Muah:)

AS SALAM...


Motif tetibe tunjuk earning nuffnang kan?
Nak show off ker??
Heheheh..

Sama sekali tidak..
Actually nak cerita pasal nuffnang nie...
Di akui la dulu nuffnang aku memang la sendu sgt...
Nak naik 1sen pun payah..hahahha...

Aku memang jarang gile bukak nuffnang ni..
Sampai password pon da lupe..
Jenuh aku termenung menyendiri memikirkan ape la password aku ni..
Berhari2 la jugak..akhir nya saje try masuk password alhamdullilah boleh:)

Terus terkejut tgok earning dah naik..alhamdullilah.
Sejak ada nye Murah Saje banyak perubahan dalam earning aku:)
Seronok ler sgt2...Tak pernah2 la aku da BE mcm yg aku bulatkan kat atas tu kan...
Tetibe dapat,mesti lah hati manyak senang.
Walaupon ramai dapat lebih dari aku kan..mesti ramai yg cakap
Elehhh setakat BE rm15 pon nak kecoh!ape kes lu?
Hahhahah....tapi yela pestime kot dpt BE cm nie...aku kan jakun...hehe

Terima Kasih pada Allah kerna mengurniakan MurahSaje pada ku:)
Sejak ada MurahSaje banyak sangat perubahan pada diri aku,hidup aku and nuffnang aku.

Sekian,Wassalam
Semoga Allah tidak menarik balik nikmat yang dikurniakan ini sebalik nya,
melimpahruahkan lagi rezeki dan nikmat buatku.AMIN.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name