NuffnangKU

Followers

Wednesday, August 28, 2013

Majlis Aidilfitri 2013 Ofis Saya:)

 

As Salam..
Aku nak upload pic ni kat fb tapi tak boleh pulak.
I dont know why.Maybe sbb saiz gambar ya terlalu besar.
So buat kenang-kenangan,kita update di blog la.Senang nak refresh bila dah pencen nanti.

Ok satu Majlis Aidilfitri Pusat Penyelidikan Mineral telah diadakan pada 23.8.2013 bertempat di Hotel Ritz Garden,Ipoh.Semua kakitangan PPM telah dijemput untuk memeriahkan suasana.Yang paling best makan free uolsss.Gila ko kalau tak pergi.

So aku bawak husband,my niece 2 orang and mak aku.Aku da pesan kat kawan aku suh book table siap-siap sebab aku tak nak terpinga-pinga sampai nanti.Bagus kawan aku.Betul-betul dia booking table.Dapat kat bawah plak tu.Dekat dengan makanan pulak tu.I like.

 
Ni table kitaorang.Tak penuh pun.Sebab anak buah aku tu tak reti nak duk kat kerusi satu-satu.Dia nak duk berhimpit2 jugak dengan mak aku.Anak buah aku masa sampai,ohhh sangat behave.Baik nya anak buah kamu Niza.Memang lah baik dia baru nak panas enjin.Lepas tu,memang tak terlayan la kawan-kawan aku.Habis satu ballroom tu dia tawaf.

Ni la Pengarah aku(baju pink) dan Isteri nya.Sangat baik and peramah.Majlis ni juga bertujuan untuk meraikan Pengarah aku yang akan berpencen bulan 9 nanti.

 
Ini adalah pengacara majlis malam tu.

Ok pasangan ni menang pasangan yang serasi.Duduk sama rendah,berdiri pun sama rendah.
Hahah.

 
Suasana dalam dewan ballroom.Majlis start 8.30mlm mcm tu.Pengarah yang sampai dulu dari aku.
Ni sume salah parking.Sapa suh susah nak dapat parking.

Ok ni Geng-geng aku.Geng pentadbiran.Kitaorang duduk 1 table.Senang nak bergosip khennnn..
Aku nampak mcm orang berlebihan berat badan.Sebab tu aku malas nak hupload gambo sangat.
Gambar raya pon x byk sbb i is gemuk!!uwaaaaaaaaaaaa.Now i am 6 month pregnant.So taun depan,harap badan i bergetah!hehe.

This is Kak Sam.Aku suke anak dia yang ujung sekali tu.Cun sangat.Boleh jadi model produk.Kakaka.

Kak Wan and husband.Sama cantik sama padan.Ehh macam adik beradik pulak aku tengok.Muka sama!

Malar,Renuka and Kak Wan.Kawan baik saya masa di ofis:)

 
Alolololo pasangan paling meletopss,sweet,comel,cantik malam tu.....
Walaupun i gemuk,tapi ada aku mengkesahkan nya....

 
Meja VVIP

Ni menang pasangan Keluarga Sedondon.Ko tengokkkkk..Semua oren.Baby tu pun pakai oren.Memang sporting habis.

Ni mak aku..

 
Anak buah aku yang sorang ni memang mudah mesra.Sabar je la aku.Macam kawan dia je.

 
Amboi mesra betul.Dia suke sangat mengekor ke mana si Mala ni pergi.Malam tu kira si Dina ni macam AJK majlis lah sebab aku tengok dia yg paling busy ke hulu hilir.Cu tak paham na...Mengapakah Dina berkelakuan sebegitu rupa?

Malam tu dalam pukul 11 aku dah balik sebab anak buah aku yang kecik tu dah tertido.Pastu laki aku pulak dah merengek2 ajak balik.Tak sempat tunggu cabutan bertuah walaupun tau tak bertuah kan.Malam tu kenyang sangat makan sate sejuk,tau tak sate tu pagi2 lagi dorang dah bakar.Patut la tak sedap.Keras nak mampus.

Then makanan lain nasi goreng,kerabu mangga,lemang,ayam,daging kicap dan banyak lagi laaaaa...
Kekenyangan aku.

Sekian kenangan Majlis Aidilfitri 2013.
Wassalam:)


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name