NuffnangKU

Followers

Tuesday, August 6, 2013

Selamat Hari Raya uolss:)

LoVeNiza Muah:)

Assalammualaikum......
Arghh cepat nya masa berlalu.....Kejap je Syawal nak menjelma.
Alhamdullilah tahun ni i puasa penuh.
Sahur pun tak skip lagi.Kira tahun ni aku betul-betul solehah lah..kakakaka

Tahun ni macam banyak sangat perubahan dalam hidup aku.
SO far now aku dah dapat transfer ke Ipoh.
So tak perlu lagi nak berulang Cameron-Ipoh dah.Huh lega sangat.

Then episod sedih dalam hidup aku bulan Januari hari tu pun aku dah lupa kan.
Allah dah ganti yang baru untuk aku.Syukran Allah.
Pastu Alhamdulliah tahun ni rezeki murah sangat.Syukur sangat-sangat.

Ada yang tanya tahun ni tak niaga ke?Sebelum ni memang tiap-tiap tahun aku berniaga.
Teringat tahun-tahun lepas,badan mmg penat gila.Tak macam orang dah.
Bila hari raya,orang lain semua ceria cantik berseri,aku je muka tak berseri sebab tak cukup tidur
sebab kepenatan.

So tahun ni aku nak berehat secukup nya and nak fokus pada Ramadhan.
Tahun depan kita mungkin tak tentu lagi dapat jumpa Ramadhan atau tidak.
Lagi pun aku dah malas nak mengejar dunia dah sebab kalau kita terlalu mengejar dunia,
takut akhirat kita terlepas.Ewahhhhhhh...
            


Jadi di kesempatan ini,aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin
pada semua kawan-kawan,yang mengenali diri ini.Aku minta maaf sangat kalau aku ada terkasar bahasa,menyakiti hati anda atau membuat anda terasa.

Aku tau,kawan-kawan aku ada baca blog aku kan?So, i am sorry.
Jemput lah datang ke rumah ye sebab tahun ni aku wat gila nak masak.
Entah mana datang pulak mood aku nak masak ni,jangan di tanya.
Tetibe je aku bagi mak aku duit suh beli ayam,barang mentah semua.
Haa nampak tak betapa semangat betul aku nak raya tahun ni walaupun nan hadoo!
Maklum lah orang puasa penuh kan.Haruslah raya pun nak penuh.Haha

Yang laki aku pulak tahun ni kemain lagi baju melayu baru,songkok baru,samping baru...
Ai tak pernah2 nak bersamping bagai?Semangat nak raya kata nya.
Semoga raya tahun ni member seribu makna dalam hidup aku dan keluarga.
So ingat esok aku nak ziarah kubur arwah ayah aku.Sebab 1 Syawal tak elok kalau kita bersedih.
Aku ni dah la sensitif.Kalau engok kubur ayah,mesti nak nangis:(

Sekian,Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin!
Wassalam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name