NuffnangKU

Followers

Monday, July 8, 2013

I am Back:)

LoVeNiza Muah:)

As Salam...Macam lama gila je tak update.Nasib aku ingat lagi password..
Tetibe je aku mcm rajin nak update sebab......sebab......jeng jeng jeng...
Sebab dapat cek!from nuffnang...

Terima Kasih Allah!
Terima kasih Nuffnang!
Lama dah duit dalam nuffnang tu aku peram....
Sebab nak kumpul-kumpul bagi banyak...
Tapi idak la sampi beribu-ribu lemon tu....

















Dekat 2 bulan jugak cek baru sampai.
Sampai aku pun dah terlupa...
Ingatkan sampi surat hutang,surat bank bagai...
sebab salu kalo surat-surat cmtu mmg aku tak bukak

Entah cmne cm tergerak hati pulak nak bukak
Sekali cek...yeyey...
Tapi bila masa la nak p bank nak cash kan...
Kerja cm aku ni susah tul nak keluar,,,,al maklum la kerja swasta kan...ahaks

Sebenar nya kan tahun 2013 ni,tahun yang aku suka sangat.
Sebab mcm banyak sangat kenangan manis.Alhamdullilah.

Ok la ending aku tak tau nak tulis ape.
Bye..bye je la
Papai

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name