NuffnangKU

Followers

Wednesday, June 8, 2011

Kursus Tak Seronok....

LoVeNiza Muah:)


Hai....aku kan baru lik kusus...

Lepas kusus terus balik pengsan trus....

Badan penat gile..mcm ada bata tau atas badan aku ni...

Ahahaha




Mule2 smpi tempat ni,

menangessss ko nok!rase cm nak balik mase tu jugak...

Tapi disebabkan org kuat iman kan(kuat iman ke??)

ku gagahi jua..


Aku berkampung disini dari 25-31Mei 2011..

Lame kooooooo....mcm xsangke aku pernah dok sini..

Macam penjara kotttt bepp tempat die...

Ko boleh dok sini???





Ni plak toilet die...

scary x??

tu pasei aku xsuke g kusus!

kene raging je tauuu ngan fasi....

kat sini la aku mandi lam jamban....




kawan aku...Syuhada...

pergi gemuk,balik kurus....ahahha

aku plak pegi gemuk balik lagi bertambah gemuk!

5x makan kot.....



Ni la tempat beta beradu selama berkhusus....

Aku rase hostel mase aku blajar dulu lagi up kot...

Tapi aku respect la pada semua pelatih2 polis or rekrut2 polis ni...

Dorg mmg kuat dari segi mental dan fizikal....

Aku yg dok sini 7 hari pon rase cm neraka,ini kan plak dorg yg kene

training 6 bulan!wa salute sama lu olang laaa...Pas rekrut harap uolss kerja

ler dgn disiplin..jgn main nombor ye wahai polis2 seluruh Malaysia....

Sbb bukan aku yg tak bagi,tapi Allah yang tak bagi....:)



Mase nak outing ke Padang Besar...

Happy bepp....yela rase cm bertaun terkurung dalam tu...

macam dipenjara janji ko tau...jadi ble dpt kuar,rase heavenn yeee dunia.....



Jadi ni la pengalaman aku berkusus.....dalam banyak2 kusus aku pernah g,

kat sini lah yg paling mencabar kesabaran dan keimanan....

berbaloi la ktorg dpt cuti pelepasan 2 hari.....ahahah....

wassalam



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name