NuffnangKU

Followers

Monday, December 20, 2010

Cite kawen Lagi ni....

LoVeNiza Muah:)

Ok ini wedding yg plg best..
Sbb wedding member sendri kan..
Baru rase nikmat sket....
baru lah kenduri...hehe
Ni kire wedding penutup ler utk taun ni...
taun ni ramai betul membe2 kawen...
Termasuk diri sendri jugek...



Dimulakan dgn pic my boboy..
Pengantin dgn laki aku sape lagi hitam??
Hahah



Cantik kan pengantin pmpuan ni..
Die kurus,cntik,puteh..
Suke tgok tau:)



Cak..
Ok ni sume pic bini orang k...
Ape?aku tak nmpk cm da kawen??
Ohh no..no..no...
Hahaha..
Ko tau,ktorg sume ni kawen tarikh yg sama..
1Mei lepas....
kecuali yg baju corak2 selah aku tu..die kwen bulan 3...
So nanti ktorg nak celebrate anniversary sesame:)
dan yg plg menarik nye, semua pon x mgandung2 lagii!!
Hahhaha...dasar kurg suburrrr.....
Sila salahkan suami sendri...
Entah2 pengantin kot yg pregnant dulu dari ktorg kan...
Ohh ituuuu sungguh jeles ok..



Ok jum tgok pelamin pulak..
Ni satu hal jugak..hahah...
Mase aku tgkp pic ni,budak2 ni sume ngah sibuk
pnjat kusi ler,baring2 atas kusi ler...
Tapi mase aku nak tgkp pic pelamin ni,trus bebudak ni posing..



Tgok?
Trus masing2 amik port nak posing tanpa disuruh ok!!
Adoi....pengsan aku melayan budak2 ni...



Dan akhirnya,
dapat jugak tgkp gmbor pelamin tanpa model2 kecik tadi..
Ahaks..
Tapi ade jugak yg xpuas hati tuuuu..
Tgok si kecik kai ju pink tu..
Die nak join ler tu....



dan bilik pengantin bersama hantaran..
Cantik kan...
Hitam putih....
Teringat mase aku kawen ritu..
Rindu saat2 itu:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name