NuffnangKU

Followers

Wednesday, December 29, 2010

Alhamdullilah

LoVeNiza Muah:)


Syukur Alhamdullilah...
Aku ade berita gembira..
Tapi bukan berbadan duaaa daaaa:(
Rezeki tu mgkin xsmpi lagi...
xpeee


Ok permohonan berek ku BERJAYA!
Alhamdullilah....
So skrg aku dalam proses pemindahan umah ler ni...
Giler penattt siott....


So semalam aku da masukkan air dan api
Deposit air kene RM110..
Deposit api kene RM143
Adoi duit sesaje..
Belum cmpur lori nak angkat brg lagi..
Duit lagi tu...
Mentang2 nak akhir tahun ni,kaw2 aku kene...
Hahaha
Dgn kete rosak yer aritu...


Pastu bulan dpn nak p Terengganu jugak..
Duit lagi...
Adoi...
Tapi insyallah bulan dpn kembali stabil la kot...

senar nye aritu aku down gile..
Balik2 umah dapat notis kene keluar dari umah sebelum 30hb..
Gile ke x?
Mane nak cekau umah nye dlm mase yg singkat?
Da la umah kat cni mahal2......
Mcm nak nanges aku dpt notios cm 2....
Pastu kuasa Allah merubah segala2 nya...
Permohonan masuk berek diluluskan..
So settle sudeh masalah ku...


So skg ni sibuk nak pindah randah nie...
Very the busy musy....


Ok lah wei jom tolong aku angkat brg??
Aku banje strawberyyy bery.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name