NuffnangKU

Followers

Monday, December 27, 2010

On9 shopping yang best:)

LoVeNiza Muah:)

halloooo...
Selamat Petang...
Ceria2 semua...


Ok aku nak certita pasal on9 shopping...
Mggu lepas aku order kasut mcm kat bawah ni...
Gile2 murah wa cakap lu!!!!



Aku pilih design yg ini..
Mmg banyak sgt design die ade..
sume cantik2..
rase cm nak borong je semuaaaaaaa.....
Rambang mata i tau....
Cube teka berapa harga die???

Ok xyah la teka...
RM25 je uollsssss!!
Murah2 kannnn..
Kalau beli 2, RM45 jeeee...
Gileeeeesssss pucuk ubi betoi laa!!!
Walaupon xde brand tapi mmg sedap pakai..

Dan yg plg best free deliveryyyyyy yaaa!!

Dan yg menarik nye,service sgt2 cepat.....
Aku bank in duit hari ni,
besok udah smpi...
Aku sukeeeee sgt kalau on9 shopping mcm ni!
Keep it up yaaa!!!
Dan aku tak suke kalau yg pre-order lah..
Pastu delivery nak kene takes about 1week-2week...
Gile lmbat kan....
Org on9 shopping sbb nak cepat and mudah...

Pastu aku xsuke kalau yg lambat sgt responds..
Kadg2 berabad tggu xrespond jugak..
Ble aku dah xminat dah,mase tu pulak sibuk dok msg2 tanye nak ke?nak ke?
Ishh xsuke service yg lembap...

So kalau yg minat,terjah le FB Arenees Wedges yer....
Mmg murah dan cantik!!!!
Stok die pun mmg banyak....
Mcm2 saiz ade....
Pastu kasut ni diposkan ke balai...
Habes la dorg dok memain ngan kasut aku ni..
Buat baling2 ler,ketuk2 ler..Nak try2 lorr...
Hoho kesabaran sgt2 diuji...
Name je polis tau tapi pangai anak sedara aku lg matang!!
Hak3

Tapi hati2 jugak yer..
Ade on9 shopping yang tipu2 nie...
Aku dah bank in duit boleh plak die kate xdapat..
Angin je gua...
Last2 aku suh sarjan aku ckp ngan die
baru lah tetibe ckp a ah ade dah duit...
Sistem lembap kot..sorry ye kak...
Adoi.....kesian aku kalau yg ade da terkena....
Mcm2 hal la skrg ni....

Ok la..
Aku nak p melaram ngan kasut baru ni..
Papaiii:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name