NuffnangKU

Followers

Wednesday, December 15, 2010

Shoppingggg de liciouseeeeee

LoVeNiza Muah:)
Taraaaa..
shopping...shopping.....shopping....
Sudeh lame xshopping....


I sentiase shopping...
My husband lerr..
Die jarang2 shopping....
Kadg2 kesian tgok..
Bile aku belikan baju die xberkenan....
Lelaki mmg cm2 kan...
Die salu dahulukan aku dulu..
Kadg2 die lgsg x beli ape2....
Smpai aku yg pakse2 die suh beli baju baru...
Teringat arwah ayah aku...
Lagi gile2 baik....
Mcm2 die belikan utk aku tapi utk diri sndri lgsg xbeli pe2...
Huhuhuhu i sgt2 appreciateeeeeee my husband and my late father...


So kali ni kua ktorg tgok wayg...
Narnia full houseee laaa;(
sedehhhhhh3...
So layan je la cite Mak limah tu...
Klakooooooooo...
Xtahan tgok si sotong tu....
Boleh plak lariii angkut wheel chair die padahal kaki da lumpoh..
Haaha....
Macam2 daaaa

macam bese...
Nasi pulot mangga....
Mangga nak lebeh....
Laki aku dulu x sukee..
Pastu dah salu sangat aku beli die pon dah sukeee..
Tpi xnak mgaku....
Sonok tgok laki aku gembiraaa....
Hahhaa....
die jarang shopping....
Ok da shopping sakan moh kite balik...
Lepas tu weolls singgah pasa malam....
Pjg betui pasa malam ye lenguh kaki aku...
Aku beli ayam sekilo..
RM14.60....
Mahal ke murahhhhhhh weyy???
Aku xtau...Hhaah...
Ok wassalammmmmm
Papaiiii
Jumpe esok:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name