NuffnangKU

Followers

Monday, January 3, 2011

Azam Baru,Rumah Baru....

LoVeNiza Muah:)

Hallo Malaysiaaaa...
SELAMAT TAHUN BARU 2011


Sempena Tahun Baru
semua pon baru..
Azam baru.....Baju baru..Rumah pun baru..
Yeayyy
Baru semangat nak keje..
Saya berjanji akan lebih rajin bekerja tanpa malas2...
Minx2 la tahan lama semangat aku ni..
Hihi

Ok last day aritu,aku pindah mah baru..
yeay..
Rumah tu dah lama tapi kire baru la buat aku
sbb aku kan baru masuk....
Baru la kan....



Kebetulan Jumaat lepas cuti mengejut...
mmg tepat ler..
So ktorg decide pindah ri jumaat tu..
Punye ler penattt siot angkat barang....
Tgok mcm xbyk brg pun,
Tp rupe2 nye kene 5 trip jugak la ngangkat brg...
Huhuhu gile betoi



Ini rumah lama kami.....
Bye2.....



Tgok ler...
Penuh kete aku ngan brg2...
Hohohoh



Welcome to Ringlet..
Rumah ktorg dekat Ringlet..
Sape nak dtg,roger2 ler..
Aku caj seratus je dok mah aku..
Hahahah....



Taraaaa..
Ini lah berek aku..
Tingkat 1...

Balik tu ktorg sume kepengsanan
akibat keletihan mengangkat brg...

Mgkin pasni 5 taun kot ktorg xnak pindah2 dahh..
serik bepppppp
Duit melayang,penat pon dapat!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name