NuffnangKU

Followers

Monday, January 10, 2011

Shopping :)

LoVeNiza Muah:)
Taraaa...
Actually da lama xshopping...
Cewahhhh...
Sekali shopping mmg aku bli byk2 buat stok mase depan kan...
Jom speku ape yg aku beli....

Nah..
1 bundokkkkk aku sebat...
Jummmm kepoooo2 tgok aku beli ape...
Cak...
Best wey..
Kedai tu ade wat sales kaw2 punye..
Aku pon kaw2 laaa rembat segala yg adee...
Semua yg diatas tu baru RM48 je...
Murah kan..xsmpi 50...
ok ni name nye mask...
Kulit aku ni kering....
Jadi ni ler cara mengatasi nya..
strawberry bep..
bile pakai kat muke sejuk je...
Kulit automatik jadi puteh and nmpk xkering:)
Ni pulak utk rambot rosak
Rambot aku ni da rosak..
Jadi aku letak ni kurg la sikit tahap die..
xde la berakorrrr da kt ujung ambot ni...
Ni pulak mandian spa..
Pakai ni pastu tenyeh2 kat kawasan2 black area...
haha
Insyallah puteh trus kawasan tu
Ok ni plak conditioner rambot...
Dlm byk2 anggota bdn aku,
rambot la yg plg bermasalah...
tensennnnnnn
Ni plak make up case..
Smpi da terkoyak2 da case yg lame..
Last2 beli baru je ler...


And lastly foot detox..
Buat buang toksikkkk....
Yeayyyy settel sudahhhhh:)
kalo nak beli pergi ler cari di kedai masing2...
i x provide yeeeeeee:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name