NuffnangKU

Followers

Tuesday, January 4, 2011

Rumah Baru:)

LoVeNiza Muah:)

Hallo
So ni la rumah baru aku yg aku salu gembar gemporkan..
Bajet banglo la kan sbb punye le kecoh2 kan...



Berek ni atas bukit bep..
Dia punye sejuk mmg terbaek wokk la wa ckp sama lu...
Gua pakai stokin bep siang malam....



Brapa banyak tangga daaaaa...
Patut la aku rase cm da kurus jeeee
Rumah aku tgkat 1...
Kalau tgkat 4,
mesti aku kurus cm nasya aziz daaa..



Ni hall utama..
Xsempat nak hias2 lagi..
cadang nak buat cm garden cket..
eceh..
Korg tlg ler derma TV kat aku...
Tv besar tettt cm tu,lubang idung artis pon aku xnmpk:(
sadissss...
Nak bwk tv LCD mak aku,
mau mak aku xmgaku anak nanti..
hahaha
Jadi pasrah lerrrr tv kecikkkkkk tuuu



Ni plak hall ke 2...
aku xtau nak letak ape..
aku letak je la meja kopitiam tu kat c2..

Actually xhabes hias lagi
sbb sibuk sket kan..
Kan aku ne g khusus kt Trengganu..
Jadi pas lik khusus la aku kemas2...

Hohohoho.....
Minx2 mak mertua xdtg check lagi..
Kalau x habes kantoiiii....
kakaka....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name