NuffnangKU

Followers

Monday, January 3, 2011

Apakah Azam anda?

LoVeNiza Muah:)


Hye..

SELAMAT TAHUN BARU


Aku gembira sgt masuk tahun baru tau..
Sbb aku nak lupakan segala kenangan pahit di tahun 2010 lepas...

Semoga tahun baru ini,
kami akan lebih murah rezeki dan mendapat keberkatan dari Nya.
AMIN!!


So azam tahun baru aku tahun ni
of course ler nak menimang cahaya mata..
Eceh minx2 la tahun ni ada rezki..
Amin


Next azam adalah nak majukan bisnes...
Insyallah kalau ada rezeki,nak sgt bukak kedai..
Minx2 la termakbul..
Aku akan berusaha keras...
Semangat!Aku boleh yeayyy..


Ketiga adalah nak kumpul duit byk2..
Nak simpan dalam ASb
sebagai bekalan di masa hadapan
Tetibe teringat roadtax aku mati bulan 5 ni..
uwaaaaa


Keempat nak banyak kan ibadah kepada Nya
sbb mati x mengenal usia...
Supaya Allah tetapkan iman kami
dan sentiasa memberi hidayah buat kami dan keluarga kami.


Kelima aku nak ubah segala perangai buruk aku...
Mengumpat,mengata,bergosippp dan segala pangai yg mcm mami jarum
mmg xnak buat dah...hahah...
Pasni aman ler opish aku tu...
hak3


Keenam nak bahagiakan family dan suami.
Insyaallah..
Harap dapat lah termakbul di tahun ini.
AMIN!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name