NuffnangKU

Followers

Tuesday, January 4, 2011

Hallo Orang Asli Tiruan

LoVeNiza Muah:)

Aku ni nama je dok Cameron
tapi xpenah pon nak nyinggah2 or jalan2 kat Cameron ni..
Gi keje balik keje je ler.....



So ktorg kan dok Ringlet skrg..
Jadi dekat la kalau turun Ipoh ikot Tapah...
Aku xsuke ikut Tapah ni sbb jauh laaa...
Jadi mase lalu kat Tapah ni,
ade la byk org asli jual2..
Ktorg pon singgah ler 1 kedai ni...



Aku cm pelik la tgok kedai ni
sbb brg2 die jual mcm x melambangkan org asli langsung..
Aku tgok org jual die pon puteh je cm Melayu betul..
Skali kantoi nampak kete Iswara kat tepi tu....
Aku da agak da,
cara org tu mmg x mcm org asli pon..
Pastu 1 sen pun xboleh nak kurg..
mahal nak mampossss
alamak!!
kan azam taun baru aku xnk mengumpat?
Tapi lantak la...
demi korg sumeee....jgn singgah kat kedai die ni..
Die penipu...
Die jual brg mahal2



Ko tau tudung saji tu die jual RM28..
1sen pon x kasi kurang..
sekali aku p kedai kat lata Iskandar tu,
harga die RM20 je..
see??
Penipoo kannn...
Lempang kang baru tauu



Memujuk hati yang terluka,
aku membasahi hati ku di air terjun lata Iskandar..
sebelum ni mmg xpernah singgah...
Tapi sbb bawak mak aku,aku pon singgah ler...
nagi mak aku heppy ckettt:)



Mase ni xramai org..
Aman bahagia jer...
Hehhe...
Jika ade tersalah kata,
harap dimaafkan:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name