NuffnangKU

Followers

Tuesday, January 11, 2011

Makan besar:)



Yuhuuuuu...
Aktiviti plg best jika kite dpt bersama dgn keluarga.....
So new year aritu abg aku sume balik
Dan meraikan tahun baru bersama..
Ktorg jenis xreti nak lepak2 dataran sume tuh..
ecehhh..kami meraikan secara muhibahh
dan juga merasmikan kete baru abg aku...
Abg aku sume kaya2..aku sorg je miskin tegar.
Layak myv je...hohohoho..
dulu mase sekolah xnk bajor rajin2...
Sibuk dok mencari adik angkat la kakak angkat lor....
Ni la padah nyeee....
wei dulu aku sekolah sume pompuan..
bese ler kannn...laki xde..
Jadi mane yg chumei2 tu layak ler buat adik angkat kan...
ngeh2



Makan sodap bep..
Dina pon da sekolah tadika da..
hahahha lawak betul la mase die p skolah hari pertama



And Damia...
Damia ni da mcm anak aku tau..
Ktorg sentiasa berkepit bersama..
Masa bwk die mkn,sume org nak pegang2 die...
Hohoho..
Die ni plak jenis nak org....
Lagi ler deme suke...:)

Aloo tayang2 makcu niiiii

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name