NuffnangKU

Followers

Monday, January 31, 2011

Le Tour De langkawi @ cameron


LoVeNiza Muah:)
Salam Isnin..
Bapak bosan hari isnin..
Da la dekat2 nak cuti ni kan.
Lagi la kemalasan yg amat sgt2 kritikal..
Oh noooooo...
Rumah saya sekarang xdapat line bokben celcom..
membuatkan hati saya bagai terobek....
Maka sudah tidak aktif...
Bile tidak aktif,wang nuffnang pon xmau mai dahh...
So sad:(

Bajet cun sgt?
eceh..
sebelah aku tu name nye kak imah..
sedang mgandung anak ke 4 yeeee...
Sedangkan sy?
seorg pun belum..
dan yg plg surpriseeeeeee,surpriseeee suke suke sukee...
Anak kembor u!!!
Plz bagi saya sorang kak?
Mase ni weolls tgh tgu LTDL..
semangat bep..
Padahal sorg pelumba pon hapa tak kenal
selain Anuar manan je...
sikit2 anuar manan..tu je la modal sembang nyee...
Tibe2 saya ternampak anak mat salleh u...
Trus nak snap...
Hehehe anak melayu cicah belacan ler weh...
Sikit punye chumel kan....
Tengah2 buat lawak sembang2 sume kan,
tetibe terus dtg deme ni tanpa memberi salam...
kelam kabot snap gamboo...
cehh..
ni group yg mule2 smpi..
mase ni deme pecut kaw2 yeee sbb nak dekat finishing kan
Kitorg pon sibuk le dok jerit2 sakan...sorak2 kan...
Xtau nak sokong sape...last2 jerit malaysiaaaa...malaysia..
Tup..tup Malaysia kat belakang skali..
ahhh jerit je lerr....
ade aku kesahhhh?heheh



Yg ni group belakang2 ni..
Mase ni aku da maleh nak tgok..
Dah ler ujan mase ni..
Alergic tau....alergic kene hujan2 ni...
Pastu kat finishing xyah cakap ler
betapa ramai nye manusia...
xkose aku nak g..
Penuh dgn org asli je..tensen aku..
Masalah nye orang asli ni tau ke ape itu LE TOUR DE LANGKAWI?
beria2 tgkp gambo ngan anuar manan..
Padahal dorg xtau yg anuar manan tu nak tgkp gambar ngan aku sorg je....:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name