NuffnangKU

Followers

Monday, March 21, 2011

Bercuti Di Cameron

LoVeNiza Muah:)
Ecehhh...
HAritu my family dtg Cameron..
cuti sekolah kan...
So aku pon feeling2 pelancong ler kan
Aku pon xpernah dtg sini lagi..
name je dok Cameron..
ahah
Ohh ini akak ipar aku..
slambe je membe2 aku nak berkenalan..
oiiiii akak ipooo aku lerr...bukan adik aku!
saboo je lerr...
Mcm bese..
Dina ler plg happy!
asik senyum je....

Permandangan Teh Boh Brinchang

I pelancong ok...
Dtg dari jauh:)
Myhusband selalo ckp,
kite hari2 melancong tau..
Org len nak dtg Cameron setahun sekali pon susah..
ate mmg ler..udah kite keje Cameron..
cube kalo keje kat Ipoh,mmg setaun sekali ler dtg Cameron...

Dina dah besar..
pastu die dah kurus sejak skola tadika ni..

Tgok..
sng je maksu dukung dina...
Dulu punye ler berat...



Mase dtg Cameron tu,dina xnak lik Ipoh..
Die nanges2 nak g umah Maksu...
Sedeh pulak akuu..
xpe nanti bile2 mase suh mama papa bawak Dina dtg tau...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name