NuffnangKU

Followers

Monday, March 28, 2011

What's wrong with me?

LoVeNiza Muah:)


As salam.. Sejak2 ni saya x banyak mase nak update blog.. Saya sgt bz.. Kadang2 terpikir,kalau lah masa boleh di undurkan, saya teringin nak jadi budak2 balik.. sentiasa bersama ayah..bersama mak.. Pastu xpayah pikir pasal nak byr wit kete la,ape la.. Happy je.. Tapi sayang,mase tu xboleh undur:( Dan sejak2 ni emosi saya sering terganggu Kadang2 saya sgt emosional:( Mungkin haku byk dose kot? Jadi jika saya banyak menyakiti hati anda,maafkan lah saya. Saya pon sentiasa memaafkan dose2 org yg menyakiti saya. Insyallah hati kite akan tenang.. Saya rindu arwah ayah saya:( (ini lah punce jiwa aku xtenang) Walaupon didatangkan 10 org lelaki,xkan sama dengan ayah aku yg 1!! Walopon ko cube untuk menjadi seperti ayah aku, ketahui lah xkan same! Dan itu hipokrit! dan ok sekian... Org gile tgh tulis blog..ni ler hasil nye... Wassalam....

1 comment:

  1. naper? pregnant ke niza? huhu..tu la zaman budak2 paling bestkan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name