NuffnangKU

Followers

Friday, March 18, 2011

Pagi di Cameron

LoVeNiza Muah:)
Hari tu, aku ade bace kat Fb
Ramai ckp yg Cameron dah tak sejuk...
Aku rase cm nk suh je budak tu dok Cameron sebulan..
Baru ko tau betapa hazabedah nye kesejukan di Cameron ni..
Ko xtau betapa menderita nye aku dok kat cni...
Sejuk siot....especially waktu pagi and malam..
kalau hujan lagi ler..berkabus gle....xnmpk jalan tau nak drive....
Kaki aku ni kadg2 nak kejang dah sbb sejuk sgt..
kalau minyak masak,of course jadi beku...
Ateeeee,
Dah ko dtg Cameron mase musim panas...
mmg ler...
cube ko dtg mase musim ujan bulan 12 nanti..
baru ko tau!

Ni aku snap pic waktu pagi di Cameron..
Sejuk gilerrrr...
Sesapa yg dasat tu aku cabar suh mandi pagi x pakai heater...
Mandi air sejuk..
Boleh?kate cameron panas sgt kan?
Hahahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name