NuffnangKU

Followers

Tuesday, March 29, 2011

Konon Gym la?

LoVeNiza Muah:)


Hahah..

Ok aku skg ni mmg bercita2 nak jadi kurus...

Cita2 tu tinggi tapi nak capai nye mmg laaa malas..

Jadi ktorg pon beli la alat gym ni..

Bajet nak wat gym la kat umah kan..haha..

Tapi syg nye,last2 jadi alat hiasan je...



ni utk cantikkan perut..

sit up la kire nye..

boleh kire kot bp kali aku buat..

kadg2 mende ni jadi tempat aku letak kain2 je...

sementara nak lipat kan..

kadg2 wat tempat rileks2 kalo majuk ngan laki aku..

hehehe




Ni pulak cycling..

pon malas jugak aku nak buat....

nanti ktorg ingat nak tambah lagi kan alat gym ni..

saje wat sepah2 kat umah...hehe


Ok sekian...

Doakan saya kurus nye..:)

Eh silap..doakan supaya saya rajin ye...



1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MY name